Умови гарантійного обслуговування
Гарантійне обслуговування передбачає безплатний ремонт чи заміну товару, або комплектуючого протягом гарантійного терміну, зазначеного у гарантійному талонові.
Віддати товар на гарантійне обслуговування, ти можете звернувшись до будь-якого магазину Fopi, або надіслати товар службою Нової пошти (реквізити уточнювати в оператора служби підтримки).
Повернення товару
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту купівлі товару, при збереженні товарного вигляду, ярликів та пломб.
Для того, щоб зробити повернення товару, ви можете звернутися до будь-якого магазину Fopi, та зробити процедуру на місці або надіслати товар службою Нової пошти (реквізити уточнювати в оператора служби підтримки).
🙋♂️
Повернення можливе
- Товар у рідному пакуванні зі збереженням його товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб.
- Документ, що підтверджує оплату.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт, права, електронний документ у «Дія»)
🙅♂️
Повернення неможливе
- Товар був у користуванні чи має сліди використання;
- Товар або пакування має механічні дефекти (подряпини, відколи, злами, інше);
- Товар неповної комплектації;
- Відсутній розрахунковий документ;
- Відсутній документ, що підтверджує особу;
- Пройшов термін повернення – 14 днів.
Товари, працездатність яких неможливо перевірити в магазині, приймаються на перевірку до сервісного центру, покупцеві видається Акт приймання товару. Експертиза займає від 3 до 14 днів.
Стаття 9. Закону України про захист прав споживачів.
“Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з іншої причини не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.”
Для оформлення товару на гарантійне обслуговування тобі потрібно мати:
- Товар у повній комплектації;
- Гарантійний талон;
- Документ, що підтверджує оплату (у зареєстрованих Фопі френдів, чек завжди зберігається за номером телефону);
Ремонт або заміна товару проводиться терміном від 7 до 60 днів. Ми видамо тобі акт приймання товару, що підтверджує заявку на гарантійне обслуговування.
Сервісний центр ніколи не відмовить у гарантійному ремонті якщо:
- Немає порушення безпеки гарантійних пломб;
- Відсутні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- Правила використання не порушені;
- Відсутнє несанкціоноване відкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- Якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, не змінені, не стерті або не пошкоджені та можуть бути встановлені;
- Якщо не виявлені ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи дією екстремальних температур;
- Відсутнє пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
- Немає на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
- на програмні продукти, що не постачаються разом із виробом;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу