Умови гарантійного обслуговування

магазин fopi.ua

 

Твій товар гарантовано працює!

Якщо щось не так, ми безкоштовно відремонтуємо або замінимо його.

Гарантійне обслуговування передбачає безплатний ремонт чи заміну товару, або комплектуючого протягом гарантійного терміну, зазначеного у гарантійному талонові.

Для цього ти можеш просто прийти в будь-який магазин Fopi або відправити товар поштою.

 

 

Не сподобався товар? Поверни його протягом 14 днів!

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту купівлі товару.

Тобі потрібно лише зберегти товарний вигляд, ярлики та пломби. Повернути товар можна в будь-який магазин Fopi або надіслати поштою. Ми повернемо тобі гроші або обміняємо товар на інший.

 

🙋‍♂️

Повернення можливе

  • Товар у рідному пакуванні зі збереженням його товарного вигляду, споживчих властивостей, пломб.
  • Документ, що підтверджує оплату.
  • Документ, що підтверджує особу (паспорт, права, електронний документ у «Дія»)
  •  
  •  

 

🙅‍♂️

Повернення неможливе

  • Товар був у користуванні чи має сліди використання;
  • Товар або пакування має механічні дефекти (подряпини, відколи, злами, інше);
  • Товар неповної комплектації;
  • Відсутній розрахунковий документ;
  • Відсутній документ, що підтверджує особу;
  • Пройшов термін повернення – 14 днів.

  

Не працює? Відправимо на перевірку!

Якщо ти купив товар, який не можна перевірити в магазині, ми відправимо його на перевірку до сервісного центру. Після перевірки ми повідомимо тебе про результат. Якщо товар буде визнаний несправним, ми повернемо тобі гроші або обміняємо його на інший.

Експертиза займає від 3 до 14 днів.

 

Стаття 9. Закону України про захист прав споживачів. 

“Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з іншої причини не може бути використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.”

 

Гарантійне обслуговування: що потрібно знати

 

Для оформлення гарантійного обслуговування тобі потрібно:

  • Товар у повній комплектації;
  • Гарантійний талон;
  • Чек або інший документ, що підтверджує оплату.

 

Ремонт або заміна товару проводиться терміном від 7 до 60 днів. Ми видамо тобі акт приймання товару, що підтверджує заявку на гарантійне обслуговування.

 

Сервісний центр ніколи не відмовить у гарантійному ремонті якщо:

  • Немає порушення безпеки гарантійних пломб;
  • Відсутні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • Правила використання не порушені;
  • Відсутнє несанкціоноване відкриття, ремонт або заміна внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  • Якщо серійний номер або MAC-адреса, що знаходяться в пам'яті виробу, не змінені, не стерті або не пошкоджені та можуть бути встановлені;
  • Якщо не виявлені ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи дією екстремальних температур;
  • Відсутнє пошкодження або ненормальне функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • Немає на виробі ознак ремонту неуповноваженими особами.

Гарантійні зобов'язання не поширюються: 

  • на програмні продукти, що постачаються разом із виробом;
  • на програмні продукти, що не постачаються разом із виробом;
  • на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу